Terms & Conditions

We have Recently updated our Terms and Conditions. Please read and accept the terms and conditions in order to access the site

Current Version: 1

Privacy Policy

We have Recently updated our Privacy Policy. Please read and accept the Privacy Policy in order to access the site

Current Version: 1

Μετάβαση στο κυρίως περιεχόμενο
ΤΗΛ. 211 0120941 ΔΕΥΤ. - ΠΑΡ. 09:30 - 16:30 ~ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ESHOP ΜΑΣ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Ερωτήσεις Απαντήσεις

Χρήσιμες πληροφορίες πριν την Αγορά

Χρήσιμες Πληροφορίες Πριν την Αγορά σας

Χρήσιμες πληροφορίες πριν την Αγορά

Καλώς ήρθατε στην ARTISTEGIFTS.gr

Η ARTISTEGIFTS είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης  χειροποίητων διακοσμητικών και χρηστικών ειδών και δώρων για το σπίτι και το γραφείο. Στην συλλογή μας μπορείτε να ανακαλύψετε μια μεγάλη ποικιλία εκλεπτυσμένων προϊόντων, ιδανικά για κάθε αποδέκτη που θα καλύψουν κάθε σας κοινωνική ή επαγγελματική περίσταση.

Τα περισσότερα από τα είδη μας μπορούν να γίνουν ακόμα πιο ξεχωριστά και ιδιαίτερα μιας και είναι εφικτό να προσωποποιηθούν με το δικό σας μήνυμα ή ακόμα και εταιρικό λογότυπο. Χειροποίητα δώρα με διάρκεια στο χρόνο, που θα “μιλήσουν” αντί για εσάς και θα σας θυμίζουν για πάντα.

χάραξη

Όλες οι παραγγελίες πραγματοποιούνται  ΜΟΝΟ μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο www.artistegifts.gr

Οι τρόποι πληρωμής που είναι αποδεκτοί για Ελλάδας είναι η Αντικαταβολή, Πιστωτική – Χρεωστική Κάρτα, με Τραπεζική Κατάθεσης ή ebanking.

Για Κύπρο και εξωτερικό δεν είναι αποδεκτή η πληρωμή με Αντικαταβολή ή Τραπεζική μεταφορά.

ΔΕΝ δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες, μέσω μηνυμάτων από τις σελίδες μας στα social μας π.χ  Facebook, Instagram ή με e-mail.

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής αγοράς είναι πάρα πολύ εύκολη, παρόλα αυτά εάν δυσκολευτείτε σε κάποιο στάδιο ή δεν έχετε ξανά πραγματοποιήσει κάποια ηλεκτρονική αγορά, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας, για να σας βοηθήσουμε βήμα βήμα ή να σας λύσουμε κάθε απορία σας.

Καλέστε μας στο 2110120941

Δευτ. – Παρ. 09.30 – 16.30

Οι παραγγελίες γίνονται ηλεκτρονικά καθώς με αυτό το τρόπο
  • Άνετη και εύκολη εμπειρία αγορών μιας και μπορείτε να τοποθετήσετε την παραγγελία σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 τον χρόνο.
  • Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες είναι πάντα ακριβείς. Δεν υπάρχει ανησυχία για παρερμηνείες στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, όπως συνηθίζεται με τις τηλεφωνικές παραγγελίες. Αποφεύγετε το άγχος για το αν η παραγγελία σας είναι σωστή, μιας και εσείς είστε που έχετε επιλέξει το προϊόν που ενδιαφέρεστε και όλες τις σχετικές παραμέτρους που αφορούν την ποσότητα, αν επιθυμείτε χάραξη, το κείμενο που θέλετε να χαράξουμε, την συσκευασία του, τα στοιχεία αποστολής και παράδοσης της παραγγελίας σας.
  • Άμεση αυτόματη παραλαβή αντιγράφου της παραγγελίας στο email σας, όπου ενημερώνεστε για τον αριθμό της παραγγελίας σας και μια συνοπτική περίληψη της παραγγελίας σας καθώς και των στοιχείων που αφορούν την αποστολή της παραγγελίας σας.
  • Άμεση ενημέρωση της εξόφλησης της παραγγελίας σας σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα και η συναλλαγή σας ήταν επιτυχής.
  • Δυνατότητα διόρθωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας, για μια αφορά και για την επόμενη 1 ώρα από την ώρα που τοποθετήθηκε στο σύστημά μας η παραγγελία σας.
  • Ασφάλεια και προστασία. Εγγυόμαστε την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και των πληρωμών χάρη στην τεχνολογία SSL και τη συνεργασία μας με πιστοποιημένους φορείς ηλεκτρονικών πληρωμών.
  • Εγγυημένη ικανοποίηση. Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός 14 ημερών στα είδη μας που δεν έχουν προσωποποιηθεί. Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι στη διάθεσή σας να απαντήσει σε κάθε σας ερώτηση στο (+30) 2110120941, Δευτ. – Παρ. 09.30 – 16.30

Όχι δυστυχώς δεν είναι εφικτή η τροποποίηση και αλλαγή των σχεδίων μας, ως προς τα χρώματα, διαστάσεις, προσθήκη ή  αφαίρεση στοιχείων που το απαρτίζουν.

Αλλαγές μπορούν να γίνουν ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης, όπου αυτό είναι εφικτό για ποσότητα πάνω από 10 τεμάχια από τον ίδιο κωδικό προϊόντος.

Σε περίπτωση ενδιαφέροντος επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο [email protected] ή μέσα από την φόρμα επικοινωνίας μας.

Όχι δεν μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά.

Όλες οι παραγγελίες πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.artistegifts.gr

Κάνοντας τις παραγγελίες ηλεκτρονικά:

  • Μπορείτε να τοποθετήσετε την παραγγελία σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, εξασφαλίζοντας σας μια άνετη και εύκολη εμπειρία αγορών.
  • Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες είναι πάντα ακριβείς. Δεν υπάρχει ανησυχία για παρερμηνείες στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, όπως συνηθίζεται με τις τηλεφωνικές παραγγελίες. Αποφεύγετε το άγχος για το αν η παραγγελία σας είναι σωστή, μιας και εσείς είστε αυτοί που επιλέγεται το προϊόν που ενδιαφέρεστε και όλες τις σχετικές παραμέτρους που αφορούν την ποσότητα, αν επιθυμείτε χάραξη, το κείμενο που θέλετε να χαράξουμε, την συσκευασία του, τα στοιχεία αποστολής και παράδοσης της παραγγελίας σας.
  • Άμεση αυτόματη επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Κατά την επιτυχή τοποθέτηση της παραγγελίας σας θα λάβετε άμεσα email με την σύνοψη της αγοράς σας, καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας.
  • Άμεση ενημέρωση της εξόφλησης της παραγγελίας σας σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα και PayPal και η συναλλαγή σας ήταν επιτυχής.
  • Δυνατότητα διόρθωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας, για μια φορά και για τις επόμενες 3 ώρες από την ώρα που τοποθετήθηκε στο σύστημά μας η παραγγελία σας.
  • Ασφάλεια και προστασία. Εγγυόμαστε την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και των πληρωμών χάρη στην τεχνολογία SSL και τη συνεργασία μας με πιστοποιημένους φορείς ηλεκτρονικών πληρωμών.
  • Εγγυημένη ικανοποίηση. Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός 14 ημερών. Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι στη διάθεσή σας να απαντήσει σε κάθε σας ερώτηση στο (+30) 2110120941, Δευτ. – Παρ. 09.30 – 16.30
Συχνές Ερωτήσεις

Χρόνος υλοποίησης της παραγγελίας σας όταν τα προϊόντα επισημαίνονται ως προς την διαθεσιμότητα τους με την ένδειξη “Άμεσα Διαθέσιμα” είναι από 1 έως 3 μέρες.

Για τα προϊόντα που δεν είναι”Άμεσα διαθέσιμα”αναγράφετε ο ενδεικτικός χρόνο αποστολής του. πχ Κατόπιν παραγγελίας 1-5 εργάσιμες μέρες

Μην ξεχνάτε, όλα τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα και θέλουν ιδιαίτερη προετοιμασία και φροντίδα για την ασφαλή αποστολή τους.

Σε περιόδους μεγάλης ζήτησης π.χ. Χριστούγεννα, Πάσχα κτλ, ενδεχόμενος να υπάρχει καθυστέρηση στην παράδοση εξαιτίας του μεγάλου όγκου παραγγελιών που δεχόμαστε εμείς άλλα και οι ταχυμεταφορικές εταιρίες.

Όλοι οι χρόνοι που αναφέρονται αφορούν τους χρόνους υλοποίησης και αποστολής στη courier και όχι παράδοσης της παραγγελίας από την courier στον αποστολέα.

Το ΑrtisteGifts.gr είναι διαδικτυακό κατάστημα και παραγγελίες αποστέλλονται ΜΟΝΟ με ταχυμεταφορική εταιρία που συνεργαζόμαστε και ΔΕΝ γίνονται παραδόσεις, παραλαβές από και προς την έδρα μας.

Παράδοση σε διεύθυνση σε όλη την Ελλάδα
Όλες οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00.

Παραδόσεις γίνονται από έδρα μας ΜΟΝΟ σε ειδικές περιπτώσεις και πάντα κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης μαζί μας όπως για παράδειγμα:

  1. Το προϊόν να είναι εξαιρετικά ευαίσθητο ή μεγάλο σε όγκο.
  2. Όταν η παραγγελία είναι πάνω από 5 προϊόντα και μπορεί να υπάρχει πρόβλημα κατά την μεταφορά τους.
  3. Το προϊόν έχει υψηλό κόστος.
Συχνές Ερωτήσεις

Για Ελλάδα μπορείτε να επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Αντικαταβολή

*  Προσοχή: Για αγορές άνω των 500€ δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.

  • Πιστωτική – χρεωστική κάρτα
  • PayPal
  • Κατάθεση σε τράπεζα ή μεταφορά μέσω της υπηρεσίας e-banking

* για αγορές/παραγγελίες με απόδειξη ή τιμολόγιο αξίας άνω των 500€.  Η κατάθεση ή μεταφορά μέσω της υπηρεσίας e-banking του ακριβούς ποσού γίνεται σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς και με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας ώστε να διεκπεραιωθεί άμεσα.

Για Κύπρο και εξωτερικό ΔΕΝ είναι εφικτή η πληρωμή με Αντικαταβολή & Τραπεζική Κατάθεση ή μεταφορά.

Για περισσότερες πληροφορίες, σε ότι αφορά τους τρόπους πληρωμής πατήστε στο παρακάτω κουμπί “Τρόποι Πληρωμής”.

Η ARTISTEGIFTS για τις μεταφορές των δεμάτων σε Ελλάδα και Κύπρο συνεργάζεται με την εταιρία ACS και για το εξωτερικό με την FedEx. Τα έξοδα και οι χρόνοι αποστολής αφορούν δέματα μέχρι 2 κιλά και εργάσιμες ημέρες.

Για Ελλάδα,  παραγγελίες άνω των 60€ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ/ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ έως 2 κιλά

  • Περιοχη
    Χρονος αποστολης
    ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
    Αντικαταβολή
    ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
  • ΑΤΤΙΚΗ
    2-3 εργ. ημέρες
    3€
    +2€
  • Hπειρωτική Ελλάδα
    2-4 εργ. ημέρες
    4€
    +2€
    +3€
  • Νησιωτική Ελλάδα
    3-5 εργ. ημέρες
    4€
    +2€
    +3€
  • Κύπρο Εconomy
    5-10 μέρες
    8€
    Δεν υποστηρίζεται
  • Κύπρο express
    2-5 εργ. μέρες
    20€
    Δεν υποστηρίζεται
  • Η αποστολή της παραγγελίας σας ξεκινάει μετά την ολοκλήρωση της από εμάς όπου και θα ενημερωθείτε στο email που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας για τον αριθμό της αποστολής (Trucking Number). Σε περίπτωση που η παράδοση του δέματος σας καθυστερεί ή θέλετε περαιτέρω ενημέρωση η μόνη υπεύθυνη για να σας ενημερώσει άμεσα και τηλεφωνικά είναι μόνο η ταχυμεταφορική εταιρία.
  • Για να βρείτε τα πληρέστερα καταστήματα ΑCS Courier πατήστε εδώ
  • Η εταιρία courier σε περίπτωση απουσίας σας από το χώρο που έχετε ορίσει να σας παραδοθεί η παραγγελία σας ή που δεν μπορεί να σας εντοπίσει, θα σας αφήσει κάποιο ενημερωτικό σημείωμα ή θα σας αποσταλεί σχετικό μήνυμα στο κινητό σας. Είναι υποχρεωμένη να δοκιμάσει να σας παραδώσει άλλες δυο φορές. Αν δεν παραλάβετε στις τρεις συνολικές προσπάθειες παράδοσης, θα πρέπει πλέον να  παραλάβετε εσείς από το κατάστημα της ΑCS, που ορίζεται με βάση την διεύθυνση παράδοσης της παραγγελία σας, εντός 7 ημερολογιακών ημερών.
  • Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει παραλαβή της παραγγελιάς σας από το κατάστημα της ACS, θα ενημερωθείτε με sms στο κινητό  σας από την ACS για την άφιξη του δέματος στο κατάστημα. Για την παραλαβή από εσάς απαιτείται η παραλαβή μέσα σε 7 ημέρες από την ημέρα άφιξης του δέματος.

Όλες οι δημοσιεύσεις και προωθήσεις μας στα social media και ειδικά στην σελίδα μας στο Facebook, συνοδεύονται πάντα με link που οδηγούν κατευθείαν στην κατηγορία που ανήκει ή στην σελίδα που αφορά το προϊόν. Αναζητήστε τα στο κείμενο της δημοσίευσης ή κάτω από την φωτογραφία στο σχόλιο μας.

Συχνές Ερωτήσεις

Επίσης αν θέλετε μπορείτε να επιλέξετε στο επάνω μέρος και δεξιά από το λογότυπο μας στο eshop μας, να πατήσετε με τον κέρσορα σας το εικονίδιο με τον μεγεθυντικό φακό, όπου μπορείτε να πληκτρολογήσετε τον τίτλο ή ενδεικτικά την περιγραφή του προϊόντος και πατώντας πάλι τον μεγεθυντικό φακό θα σας εμφανίσει όλα τα αποτελέσματα βασισμένα στην αναζήτησή σας.

Επικοινωνία

Η ARTISTEGIFTS από τα πρώτα της βήματα εξειδικεύεται στον ειδικό σχεδιασμό και κατασκευή επιχειρηματικών δώρων. Στα 12 χρονιά λειτουργίας της, μας έχουν τιμήσει την εμπιστοσύνη τους, μεγάλες εταιρίες από όλους τους κλάδους για την υλοποίηση των αναμνηστικών, επετειακών, συνεδριακών και επαγγελματικών τους δώρων τους.

Μοναδικά χειροποίητα χρηστικά και διακοσμητικά δώρα προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις σας, που μπορούν να αποτελέσουν έμπνευση για εμάς, το αντικείμενο εργασιών σας, το λογότυπο σας, το θέμα του συνεδρίου σας κλπ. Εκλεπτυσμένα δώρα με διάρκεια στον χρόνο, που θα δυναμώσουν ακόμα περισσότερο τις επαγγελματικές σας σχέσεις με τους συνεργάτες ή πελάτες σας.

Επίσης στην στην συλλογή μας μπορείτε να ανακαλύψετε μια μεγάλη ποικιλία επιχειρηματικών δώρων που μπορούν να χαραχθούν με το λογότυπο σας και που σίγουρα θα καλύψουν κάθε σας εταιρική εκδήλωση.

Ασφαλώς και μπορεί να αποσταλεί η παραγγελία σας σε διαφορετική διεύθυνση της επιλογής σας, π.χ. στον χώρο εργασίας σας.

Κατά την διαδικασία αγοράς και συγκρινόμενα στο στάδιο  συμπλήρωσης των στοιχείων σας, επιλέξτε το πεδίο «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ» και συμπληρώνετε τα υποχρεωτικά στοιχεία αποστολής.

Συχνές Ερωτήσεις

Πληροφορίες για την Εξέλιξη της Παραγγελίας

χάραξη

Χρόνος Ολοκλήρωσης Παραγγελίας

Ο χρόνος ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας εξαρτάται από τα παρακάτω δεδομένα:

  1. Εάν το προϊόν που έχετε επιλέξει είναι άμεσα διαθέσιμο. Σε αυτήν την περίπτωση το προϊόν μπορεί παραδοθεί στην εταιρία ACS courier μετά από 1 έως και 4 εργάσιμες μέρες από την επομένη εργάσιμη ημέρα που θα καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας στο σύστημά μας. Οι παραπάνω χρόνοι είναι ενδεικτικοί.
  2. Εάν το προϊόν που ενδιαφέρεστε δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, αναφέρεται στις αναλυτικές πληροφορίες του ο ενδεικτικός χρόνος κατασκευής του (Π.χ Κατόπιν παραγγελίας 3-5 εργ. μέρες).
  3. Επίσης στην περίπτωση που έχετε επιλέξει 2 αντικείμενα και το ένα είναι ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ και το δεύτερο υλοποιείται κατόπιν παραγγελίας, η παραγγελία σας θα αποσταλεί όταν ολοκληρωθεί και η υλοποίηση και του δεύτερου τεμαχίου ως μια αποστολή.
  4. Εάν υπάρχει μεγάλος όγκος παραγγελιών όπως για παράδειγμα την περίοδο των Χριστούγεννων, αγίου Βαλεντίνου κτλ. ενδέχεται οι χρόνοι υλοποίησης της παραγγελία σας, αλλά και της παράδοσης από την ταχυμεταφορική να αυξηθούν από 2-5 εργ. ημέρες, ανάλογα την γεωγραφική περιοχή.

Tips: Εάν θέλετε να παραλάβετε το δώρο σας χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις από την ταχυμεταφορική, επιλέξτε να παραλάβετε εσείς οι ίδιοι το δέμα σας από το κατάστημα της ACS της επιλογής σας.

Η εταιρία ARTISTEGIFTS δεσμεύετε για τους χρόνους υλοποίησης και παράδοσης της παραγγελίας σας στην μεταφορική εταιρία και ΟΧΙ για τον χρόνο παράδοσης σε εσάς από την μεταφορική εταιρία.

Questions Answers ORDER
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΑΝ ΕΝΤΟΣ 3 ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ EMAIL ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Παρακαλούμε ελέγξτε εάν έχετε λάβει κάποιο μήνυμα από εμάς που να επηρεάζει την εξέλιξη της παραγγελίας σας (πρόβλημα – διευκρίνηση) για π.χ το προϊόν που ενδιαφέρεστε δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στην ποσότητα που επιθυμείτε, ή το κείμενο χάραξης σας είναι πολύ μεγάλο και θα πρέπει να μας στείλετε νέο μικρότερο σε έκταση.

Ελέγξτε στο email που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας, τον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα σας αν έχετε λάβει ενημερωτικό από εμάς. Πολλά ηλεκτρονικά ταχυδρομεία όπως το gmail, yahoo κλπ μεταφέρουν αυτόματα εταιρικά email στα ανεπιθύμητα, μιας και τα θεωρούν spam.

Για την καλύτερη ενημέρωση σας και εφόσον ελέγξτε τα παραπάνω επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που θα βρείτε πατώντας στο “ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ”  επιλέγοντας το πεδίο σχετικά με την παραγγελία ή καλέστε μας στο 211.012.0941 από Δευτ. – Παρ. 09.30 – 16.30.

Θα σας ζητηθεί:

  • Αριθμός της παραγγελίας
  • Ημερομηνία παραγγελίας.
  • Τα στοιχεία διεύθυνσης
  • Το όνομα του ατόμου που έχει γίνει η παραγγελία.
Συχνές Ερωτήσεις
Αν σας έχει αποσταλεί ένα προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία σας ή με λάθος κείμενο χάραξης.

Ελέγξτε αρχικά το email που σας έχει αποσταλεί με το αντίγραφο της παραγγελία σας  (πρώτο email που λάβατε) και δείτε εάν πράγματι υπάρχει διαφορά σε σχέση με το προϊόν που έχετε επιλέξει ή κείμενο που έχετε γράψει κατά την διαδικασία της τοποθέτησης της παραγγελίας σας.

Εάν έχει προκληθεί κάποια ζημιά κατά την μεταφορά του ή παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν.

Ακολουθήστε τα βήματα που σας περιγράφουμε δεξιά.

Παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του από την ταχυμεταφορική. Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 εργασίμων ημερών τότε η ARTlSTEGIFS δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή επιδιόρθωση. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από την εταιρία courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ

Επισκεφθείτε στην σελίδα μας ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ που θα βρείτε στο κάτω μέρος και
1. Συμπληρώνεται όλα τα υποχρεωτικά στοιχεία με αστερίσκο *.
2.Στο πεδίο “Η επικοινωνία αφορά” επιλέξτε την επιλογή “Σχετικά με Παραγγελία”
3. Μας περιγράφεται συνοπτικά το πρόβλημα σας.
4. Και μας στέλνετε μια φωτογραφία από το κινητό σας, με το προβληματικό αντικείμενο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ ΔΑΤ. Απ Λιανικής, Φορτωτική κ .ο. κ).

Μετα την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας θα λάβετε επιβεβαίωση με email, ότι έχουμε λάβει το μήνυμα σας.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα φροντίσει να επικοινωνήσει μαζί σας γραπτώς με email ή τηλεφωνικά για να σας ενημερώσει σχετικά.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για να έχετε μια πιο άμεση απάντηση, είναι υποχρεωτικό για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, πριν να μας έχετε στείλει φωτογραφικό υλικό με το ελαττωματικό προϊόν.

Συχνές Ερωτήσεις

Μετά την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας στο σύστημα μας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο email επιβεβαίωσης με τον αριθμό της παραγγελίας σας, καθώς και συνοπτική περιγραφή των προϊόντων που έχετε επιλέξει και τα στοιχεία αποστολής της. Εάν μετά από 5 λεπτά δεν λάβετε το παραπάνω email ακολουθήστε τις παρακαλώ οδηγίες.

Ελέγξτε μήπως το σχετικό μήνυμα βρίσκεται στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα σας, που αφορά το email που έχετε δηλώσει στην διαδικασία της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξετε πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα, pay pal και για κάποιο λόγο δεν είναι επιτυχής η πληρωμής σας, θα λάβετε σχετικό μήνυμα ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί, εκκρεμεί η πληρωμή της κτλ.

Εάν συνεχίζεται να έχετε αμφιβολία για την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας σας επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους για να σας ενημερώσουμε άμεσα. 

Τρόπος 1: Πατήστε το κουμπί παρακάτω “ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ”. και επιλέξτε από το πεδίο «Η επικοινωνία αφορά» την επιλογή «Σχετικά με την παραγγελία». Στο πεδίο που αφορά το μήνυμα σας, γράψτε μια συνοπτική περιγραφή του προβλήματος για να σας ενημερώσουμε το συντομότερο εάν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία  στο σύστημά μας.

Τρόπος 2: Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected]

Τρόπος 3: Επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 2110120941, Δευτ.- Παρ., 09.30 – 16.30

Τι μπορεί να συμβαίνει;

  1. Μπορεί να έχει ακυρωθεί η παραγγελία σας από το σύστημα.
  2. Μπορεί να μην έχετε ολοκληρώσει σωστά όλα τα βήματα και να μην έχει κατοχυρωθεί επιτυχώς η παραγγελία σας στο σύστημά μας.
  3. Μπορεί να έχετε πληκτρολογήσει εκ παραδρομής στην φόρμα της παραγγελίας σας, λάθος το email σας.
Συχνές Ερωτήσεις

Εάν έχετε λάβει μήνυμα στο email σας αμέσως μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, ότι έχει ακυρωθεί η παραγγελία σας, πιθανότατα να έχει απορριφθεί από την τράπεζα σας, σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με Πιστωτική, Χρεωστική Κάρτα ή Pay Pal. Επίσης ίσως εκ παραδρομής να έχετε πληκτρολογήσει λάθος το στοιχεία της κάρτας σας και να μην έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή σας.

Τι άλλο μπορεί να συμβαίνει και τι μπορείτε να κάνετε.

  • Επαναλάβετε πάλι την αγορά σας. Εάν επιλέξετε πάλι πληρωμή με κάρτα και ακυρωθεί ξανά η παραγγελία σας, ελέγξτε για το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτα σας ή επικοινωνήστε καλύτερα με την τράπεζα σας, που είναι και οι αρμόδιοι να σας ενημερώσουν σχετικά.
  • Ελέγξτε τα μηνύματα σας στο email σας (και στα ανεπιθύμητα) μιας και μπορεί να έχετε λάβει σχετικό μήνυμα από εμάς που σας ενημερώνουμε για τον τους λόγο ακύρωσης της παραγγελίας σας.
  • Ελέγξτε τα μηνύματα καθώς είναι πιθανό να σας έχουμε ζητήσει διευκρινίσεις για την παραγγελία σας και δεν έχετε απαντήσει για αρκετό καιρό. Σε αυτήν την περίπτωση απαντήστε στο ερώτημα μας και ζητήστε την ενεργοποίηση της παραγγελιάς, αρκεί όμως το είδος που ενδιαφέρεστε να μην έχει εξαντληθεί.
  • Έχετε επιλέξει πληρωμή με τραπεζική κατάθεση και δεν μας έχετε στείλει το αποδεικτικό κατάθεσης εντός 2 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελία σας.

Αν θέλετε επιπλέον διευκρινήσεις σχετικά με την ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 2110120941,  Δευτ, – Παρ, 09,30 – 16.30

Συχνές Ερωτήσεις

Πληροφορίες για την Αποστολή των Παραγγελιών

Συχνές Ερωτήσεις

Ο χρόνος αποστολής του δέματος σας στην εταιρία courier ξεκινά από τη στιγμή που θα παραλάβετε στο email σας μήνυμα με θέμα “Ολοκλήρωση Παραγγελίας“.

Αυτό το email θα το παραλάβετε συνήθως μετά 1 έως 3 εργάσιμες μέρες μετά την επιτυχή τοποθέτηση της παραγγελίας σας στο σύστημά μας.

Σε αυτό το mail θα λάβετε την συνοπτική περίληψη της παραγγελίας σας καθώς και τον Αριθμό Αποστολής της (Tracking Number) με τον οποίο, μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε εξέλιξη της πορείας παράδοσης του δέματος σας μέσω της επίσημης σελίδας της ACS.

ΕΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΣ ΣΑΣ

Αφού παραδώσουμε την παραγγελία σας στην ταχυμεταφορική, η τελευταία είναι και η μόνη αρμόδια για να σας ενημερώσει λεπτομερώς για τον χρόνο παράδοσης της και για τυχόν λόγους που συμβάλουν στην καθυστέρηση της παράδοση της.

Έτσι λοιπόν για να ενημερωθείτε άμεσα, παρακαλούμε να απευθυνθείτε στην ACS  που αντιστοιχεί στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει για την παράδοση της παραγγελίας σας. Σε αυτό το στάδιο, θα σας ζητήσουν:

  • Το όνομα του παραλήπτη της παραγγελίας
  • Αριθμός αποστολής (που σας έχουμε στείλει στο email σας)
Χρήσιμες πληροφορίες για την Εξέλιξη της Παραγγελίας
Questions Answers ORDER

Η ARTISTEGIFTS για τις μεταφορές των δεμάτων σε Ελλάδα και Κύπρο συνεργάζεται με την εταιρία ACS και για το εξωτερικό με την FedEx. Τα έξοδα και οι χρόνοι αποστολής αφορούν δεματά μέχρι 2 κιλά και εργάσιμες ημέρες.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ/ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ έως 2 κιλά

  • Περιοχη
    Χρονος αποστολης
    ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
    Αντικαταβολή
    ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
  • ΑΤΤΙΚΗ
    2-3 εργ. ημέρες
    3€
    +2€
  • Hπειρωτική Ελλάδα
    2-4 εργ. ημέρες
    4€
    +2€
    +3€
  • Νησιωτική Ελλάδα
    3-5 εργ. ημέρες
    4€
    +2€
    +3€
  • Κύπρο Εconomy
    5-10 μέρες
    8€
    Δεν υποστηρίζεται
  • Κύπρο express
    2-5 εργ. μέρες
    20€
    Δεν υποστηρίζεται
  • Η αποστολή της παραγγελίας σας ξεκινάει μετά την ολοκλήρωση της από εμάς και θα ενημερωθείτε στο email που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας για τον αριθμό της αποστολής. Για τυχόν καθυστερήσεις παράδοσης  αφού έχετε λάβει τον αριθμό αποστολής, υπεύθυνή είναι η ACS Courier και είναι η μόνη που μπορεί να σας ενημερώσει για την κατάσταση της αποστολής σας.
  • Για να βρείτε τα πληρέστερα καταστήματα ΑCS Courier πατήστε εδώ
  • Η εταιρία courier σε περίπτωση απουσίας σας από το χώρο που έχετε ορίσει ή που δεν μπορεί να σας εντοπίσει, θα σας αφήσει στην είσοδος σας κάποιο ενημερωτικό σημείωμα ή θα σας αποσταλεί σχετικό μήνυμα sms στο κινητό σας. Είναι υποχρεωμένη να δοκιμάσει να σας παραδώσει άλλες δυο φορές. Αν δεν παραλάβετε στις τρεις συνολικές προσπάθειες παράδοσης, θα πρέπει πλέον να  παραλάβετε εσείς από το κατάστημα της ΑCS που έχει οριστεί με βάση την διεύθυνση σας.
  • Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημα της ACS, θα ενημερωθείτε με sms στο κινητό  σας από την ACS για την άφιξη του δέματος στο κατάστημα. Για την παραλαβή αυτού του είδους έχετε περιθώριο έως και μια εβδομάδα από την ημέρα άφιξης του δέματος για να το παραλάβετε.

Ναι, μπορεί να σταλεί η παραγγελία σας στο εξωτερικό, αλλά θα ήταν καλό πριν την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, να μας ενημερώσετε γραπτώς από την Φόρμα Επικοινωνίας μας για το προϊόν που ενδιαφέρεστε.

Όλες οι αποστολές στο εξωτερικό εκτός Κύπρου γίνονται με την Fed Ex.

Ναι φυσικά και κάνουμε αποστολές στην Κύπρο.

Θα πρέπει όμως πριν την αποστολή της παραγγελίας σας να εξοφληθεί με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους πληρωμής, μιας και δεν δεχόμαστε για Κύπρο την αντικαταβολή και η τραπεζική κατάθεση.

Επίσης δείτε και τους τρόπους αποστολής για Κύπρο πατώντας παρακάτω.

Μάλιστα, είναι εφικτό να αποσταλεί  σε τρίτο πρόσωπο της επιλογής σας ή ως δώρο η παραγγελία σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Στο Ταμείο, στα “Στοιχεία Χρέωσης” συμπληρώνεται  ΔΙΚΑ ΣΑΣ προσωπικά σας στοιχεία  και τσεκάρετε το πεδίο «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ» όπου συμπληρώνετε όλα τα υποχρεωτικά στοιχεία του ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ του δέματος σας και υποχρεωτικά ένα κινητό του, σε περίπτωση που χρειαστούν να επικοινωνήσουν μαζί του από την ταχυμεταφορική για την παράδοση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις παραγγελίες με διαφορετικό παραλήπτη αν επιλέξετε τρόπο πληρωμής ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, θα είναι υποχρεωμένος για να παραλάβει το δέμα ο παραλήπτης που έχετε ορίσει, να πληρώσει την συνολική αξία της παραγγελία σας.

Σε περίπτωση που η αγορά σας αποσταλεί ως δώρο σε τρίτο πρόσωπο, θα πρέπει να έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας σας, πριν την αποστολή της με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους πληρωμής.

Επίσης σημαντικό είναι να είναι ενημερωμένοι από μέρους σας οι παραλήπτες της παραγγελίας σας ή του δώρου σας, μιας και ως αποστολέας του δέματος φαίνεται η εταιρία μας και όχι το όνομα σας, για την αποφυγή μη αποδοχής και επιστροφής της παραγγελίας σας πίσω σε εμάς ξανά.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Πληροφορίες για Χάραξη και Συσκευασία Δώρου

Τα περισσότερα από τα είδη μας είναι εφικτό να προσωποποιηθούν – χαραχθούν όπου αυτό είναι εφικτό με το δικό σας προσωπικό μήνυμα, ευχή, όνομα, ειδικότητα, σε οποιαδήποτε γλώσσα της επιλογής σας ή ακόμα και εταιρικό λογότυπό σας.

Για την υλοποίηση των χαράξεων μας χρησιμοποιούμε τελευταίας τεχνολογίας Laser και τα είδη των χαράξεων, διαφέρουν από αντικείμενο σε αντικείμενο και είναι τα παρακάτω.

  • Χάραξη μηνύματος σας σε πλακέτα.
  • Μόνιμη χάραξη το μηνύματος σας επάνω στην επιφάνεια του αντικειμένου.
Συχνές Ερωτήσεις

Χάραξη Σε Πλακέτα: Το μήνυμα χαράζεται με Laser σε ειδικής ακρυλική πλακέτα της οποίας η μπροστινή επιφάνεια είναι επιστρωμένη με μια λεπτή μεταλλική στρώση σε χρώμα χρυσό.

  • Τα είδη που δέχονται αυτού του είδους χάραξη αναφέρουν στις αναλυτικές πληροφορίες του προϊόντος  δίπλα στην ένδειξη Χάραξη: “Χάραξη Μηνύματος Σας σε Πλακέτα”
  • Δεν αποτυπώνονται χρώματα και όλα τα σύμβολα, γράμματα, λογότυπα που χαράζονται στην επιφάνεια της είναι σε μαύρο χρώμα.
  • Το μέγεθος της πλακέτας και ο αριθμός των χαρακτήρων που μπορούν να αποτυπωθούν στην επιφάνεια της, προσαρμόζονται ανάλογα το μέγεθος και το είδος του προϊόντος.
  • Η πλακέτα κολλιέται με ειδική κόλλα σε επιφάνειες όπως αυτές του μαρμάρου, ξύλου, πλεξιγκλάς, αλουμινίου και ορείχαλκου.
  • Τα περισσότερα από τα είδη μας που δέχονται πλακέτα έχουν ένα δείγμα χάραξης, έτσι ώστε να έχετε μια εικόνα του τελικού αποτελέσματος και να μπορείτε να υπολογίσετε το μέγιστο σε έκταση κείμενο που μπορεί να χαραχθεί.
Συχνές Ερωτήσεις

Μόνιμη Χάραξη με Laser πάνω μεταλλική επιφάνεια. Αυτού του είδους χάραξη πραγματοποιείται ΜΟΝΟ σε είδη μας που είναι υλοποιημένα από μασίφ μέταλλο, π.χ αλουμίνιο, ορείχαλκο, μένει για πάντα και δεν σβήνει ποτέ.

  • Τα είδη που δέχονται αυτού του είδους χάραξη αναφέρουν στις αναλυτικές πληροφορίες του προϊόντος  δίπλα στην ένδειξη Χάραξη: “Μόνιμη Χάραξη Μηνύματος Σας με Laser στην Επιφάνεια”
  • Όλα τα σύμβολα, γράμματα, λογότυπα που χαράζονται στην μεταλλική επιφάνεια είναι είτε σε μαύρο όταν η χάραξη γίνεται σε αλουμίνιο ή ορείχαλκο και χρυσό χρώμα όπου η επιφάνεια είναι από οξειδωμένο ορείχαλκο.
  • Η έκταση του κειμένου και το μέγεθος των λογοτύπων, που μπορούν να χαραχθούν προσαρμόζονται ανάλογα από προϊόν σε προϊόν.
  • Τα σημεία που μπορούν να χαραχθούν σε κάθε προϊόν είναι συγκεκριμένα.
  • Τα περισσότερα από τα είδη μας που δέχονται αυτού του είδους χάραξη συμπεριλαμβάνουν στις πληροφορίες τους και σχετικό φωτογραφικό δείγμα χάραξης ώστε να έχετε μια εικόνα του τελικού αποτελέσματος και για να μπορείτε να υπολογίσετε το μέγιστο σε έκταση κείμενο που μπορεί να χαραχθεί.
χάραξη

Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η χάραξη και θελήσετε να αλλάξετε το κείμενο σας, θα χρεωθείτε επιπλέον την αξία της νέας χάραξης στην παραγγελίας σας.

Αν το δέμα σας έχει αποσταλεί και θέλετε να αλλαχθεί το αρχικό σας κείμενο και να σας αποσταλεί εκ νέου θα χρεωθείτε την αξία της νέας πλακέτας ή του αντικειμένου + της χάραξης  (σε περίπτωση που η χάραξη είναι στην επιφάνεια του) καθώς και τα μεταφορικά έξοδα για την αποστολής του.

Η οποιαδήποτε αλλαγή/διόρθωση/ τροποποίηση του μηνύματος σας μετά το πέρας του παραπάνω χρονικού διαστήματος, θα επηρεάσει τον χρόνο υλοποίησης, αποστολής και παράδοσης της παραγγελίας σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ  ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ;

Για την αλλαγή, διόρθωση, τροποποίηση του αρχικού σας μηνύματος θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επισκεφθείτε την σελίδας μας “ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ”
  2. Αφού συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία με * τα στοιχεία σας
  3. Στο πεδίο “Επιλέξτε Παρακάτω τι Αφορά η Επικοινωνία σας” και “Αλλαγή – Προσθήκη Χάραξης”
  4. Στο πεδίο “Πληκτρολογήστε το Μήνυμά σας” ακριβώς από κάτω γράφετε εξ αρχής το νέο μήνυμα σας, που θέλετε να αντικαταστήσει το αρχικό σας και ελέγχεται προσεκτικά την ορθογραφία και τονισμό των λέξεων.
  5. Μας αναφέρεται επιπλέον σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει παραπάνω από ένα τεμάχια τον κωδικό του προϊόντος που αφορά η νέα χάραξη.
  6.  και τέλος θα πρέπει υποχρεωτικά να μας αναφέρεται τον αριθμό της παραγγελίας σας #00000

Ελέγξτε μετά από την αποστολή του μηνύματος σας ότι έχετε λάβει στο email σας, το αυτόματο επιβεβαιωτικό μήνυμα από το σύστημά μας , ότι λάβαμε το μήνυμα σας.

ΠΡΟΣΟΣΧΗ! Σε περίπτωση που η αλλαγή του κείμενου σας είναι εκτός από το χρονικό όριο των 3 ωρών που έχουμε ορίσει, θα πρέπει με σαφήνεια και γραπτώς  στο μήνυμα σας, να αναφέρετε ότι αποδέχεστε την επιπλέον χρέωσης της χάραξης.

Questions Answers ORDER
Στην πλειοψηφία των αντικειμένων μας το ιδανικό μέγεθος κειμένου είναι 150 με 200 χαρακτήρες συμπεριλαμβανομένων και των κενών διαστημάτων μέσα στο κείμενο. Επίσης βασικό ρόλο παίζει και το μέγεθος του αντικειμένου που έχετε επιλέξει να χαράξετε και σε ποιο σημείο του είναι εφικτή η χάραξη του.
Μην ανησυχείτε όμως σε περίπτωση το κείμενο σας είναι αρκετά μεγάλο και δεν θα είναι εφικτή η χάραξη του θα σας ενημερώσουμε στο email σας σχετικά για να μας στείλετε νέο μικρότερο σε έκταση.
 Tips: Στα περισσότερα από τα είδη μας στην περιγραφή τους έχει συμπεριληφθεί φωτογραφικό δείγμα με ενδεικτική χάραξη, ώστε να έχετε μια εικόνα του τελικού αποτελέσματος με την χάραξη καθώς και για το  μέγιστο των χαρακτήρων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο κείμενο σας.

Ναι, γίνεται αλλά δεν το συστήνουμε.

Οι γραμματοσειρές που χρησιμοποιούμε είναι συγκεκριμένες ώστε ανάλογα με το μέγεθος του κειμένου να είναι ευανάγνωστες και μόνο σε ειδικές περιπτώσεις αλλάζουν και αυτό κατόπιν επικοινωνίας.

Επίσης δεν  δεχόμαστε κείμενα γραμμένα με greekenglish χαρακτήρες που θα πρέπει να μεταφερθούν από εμάς στα Ελληνικά.

Τα μηνύματα σας τα επεξεργάζονται έμπειροι γραφίστες μας, που θα φροντίσουν ώστε το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα της χάραξης σας αν είναι άψογο.

Συχνές Ερωτήσεις

Τα κείμενο σας μπορείτε να γράψετε και να διαμορφώσετε όπως θέλετε. Παρόλα αυτά καλό είναι να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες

  • Υπολογίστε το κείμενο σας να είναι max 3 γραμμές εάν η βάση του αντικείμενο το επιτρέπει. Αυτό μπορείτε να το καταλάβετε από τα παραδείγματα που συνήθως υπάρχουν στη σελίδα σε κάθε το προϊόν.
  • Επικεντρωθείτε στην ουσία του μηνύματος σας και μην χρησιμοποιείτε μεγάλα κείμενα. Προσπαθήστε το κύριο κείμενο σας να είναι δυο γραμμές μέχρι 100 χαρακτήρες (2 γραμμές)
  • 3η γραμμή χρησιμοποιήστε τη για το όνομα σας ή την ευχή σας και μια ημερομηνία .

Οι πλειοψηφία των προϊόντων μας έχει φωτογραφία με παραδείγματα χάραξης μέσα από τα αυτά μπορείτε να έχετε μια πρώτη εικόνα για το πλήθος των χαρακτήρων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Άλλο παράδειγμα είναι το πλάτος του αντικειμένου. Εάν το αντικείμενο είναι 8-10 εκατοστά θα πρέπει να υπολογίζετε περίπου 150-200 χαρακτήρες.

Σε κάθε περίπτωση πάντως εάν υπάρχει πρόβλημα με την έκταση του αρχικού σας κειμένου θα σας στείλουμε email που θα σας ενημερώνουμε σχετικά και θα σας ζητάμε να μας στείλετε νέο μικρότερο.

Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην συσκευασία των δώρων μας και φροντίζουμε το κάθε ένα ξεχωριστά με ιδιαίτερη φροντίδα, μιας η πρώτη εντύπωση είναι πολύ σημαντική ακόμα και στο άνοιγμα ενός δώρου.

Οι συσκευασίες των προϊόντων μας αφορούν σκληρά χειροποίητα κουτιά σε εκρού χρώμα, ειδικά υλοποιημένα για το κάθε αντικείμενο μας και  διακοσμημένα στο καπάκι τους με χρυσοτυπία το λογότυπο μας.

Στις πληροφορίες του προϊόντος σε περίπτωση που το χαρίσετε θα σας ζητηθεί να επιλέξετε μια από τις παρακάτω επιλογές

  • Συσκευασία σε χειροποίητο σκληρό κουτί με αμπαλάζ
  • Συσκευασία σε σκληρό κουτί

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε συσκευασία και επιλέξετε ΧΩΡΙΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ τα είδη μας αποστέλλονται σε ειδικά χαρτόκουτα, τυλιγμένα με ειδικά χαρτιά ή φυσαλίδα για την ασφαλή μεταφορά της παραγγελία σας.

Συχνές Ερωτήσεις

1η επιλογή: Συσκευασία δώρου με αμπαλάζ

    • Η συσκευασία δώρου με αμπαλάζ περιλαμβάνει το σκληρό χειροποίητο κουτί μας, δεμένο με σατέν κορδέλες διπλής όψης σε διάφορα χρώματα και χρυσά λεπτά κορδόνια. 
    • Το χρώματα και οι διαστάσεις στις κορδέλες διαφέρουν ανά προϊόν μιας και το έμπειρο προσωπικό στο τμήμα αμπαλάζ μας φροντίζει το κάθε δώρο ξεχωριστά με ιδιαίτερη προσοχή και προσαρμόσει τα ιδανικά χρώματα βασισμένα στο περιεχόμενο, αποδέκτη ή την περίσταση του δώρου σας.
    • Η φωτογραφία ως δείγμα της συσκευασίας μας είναι ενδεικτική σε ότι αφορά το μέγεθος του κουτιού καθώς διαφέρει από προϊόν σε προϊόν.
    • Για την ασφαλή μεταφορά της η κάθε συσκευασία μας μετά το αμπαλάζ της προφυλάσσεται επιπλέον και τοποθετείται σε ειδική πλαστική σακούλα μεταφοράς.
Χρήσιμες πληροφορίες για τις Χαράξεις και Συσκευασία Δώρου

2η επιλογη: Συσκευασία δώρου  χωρίς αμπαλάζ

    • Η συσκευασία δώρου με αμπαλάζ περιλαμβάνει το MONO σκληρό χειροποίητο κουτί μας, ΧΩΡΙΣ  κορδέλες.
    • Η φωτογραφία ως δείγμα της συσκευασίας μας είναι ενδεικτική σε ότι αφορά το μέγεθος του κουτιού καθώς διαφέρει από προϊόν σε προϊόν.
    • Για την ασφαλή μεταφορά η κάθε συσκευασία, προφυλάσσεται επιπλέον και τοποθετείται σε ειδική πλαστική σακούλα μεταφοράς.

Όχι δυστυχώς δεν είναι εφικτό.

Σας εγγυόμαστε όμως ότι το  έμπειρο προσωπικό μας στο τμήμα αμπαλάζ, θα φροντίσει το δώρο σας με ιδιαίτερη προσοχή και θα προσαρμόσει τα ιδανικά χρώματα βασισμένα στο αντικείμενο που έχετε επιλέξει, αποδέκτη ή την περίσταση του δώρου σας (τα τελευταία τα καταλαβαίνουμε συνήθως από το περιεχόμενο του μηνύματος σε περίπτωση που έχετε επιλέξει την χάραξη του).

Για αυτό και σε περίπτωση που τοποθετήσετε νέα παραγγελία στο μέλλον θα λάβετε διαφορετικό δέσιμο του δώρου σας.

Κατόπιν συνεννοήσεως, συγκεκριμένα χρώματα κορδέλας είναι εφικτό να μας χρησιμοποιηθούν μόνο σε επιχειρηματικά δώρα και πάνω από 10 τμχ.

Το καλάθι μου