Terms & Conditions

We have Recently updated our Terms and Conditions. Please read and accept the terms and conditions in order to access the site

Current Version: 1

Privacy Policy

We have Recently updated our Privacy Policy. Please read and accept the Privacy Policy in order to access the site

Current Version: 1

Μετάβαση στο κυρίως περιεχόμενο
📞 211.012.0941 ΔΕΥΤ. - ΠΑΡ. 09.30 - 16.30
ΑΓΟΡΑ ΜΟΝΟ ONLINE. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΕ ΕΙΔΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Έχω δει ένα προϊόν από το Facebook, Instagram κτλ. αλλά δεν μπορώ να το βρω στο site

Όλες οι προωθήσεις στα social media και ειδικά στην σελίδα μας στο Facebook συνοδεύονται πάντα με link που οδηγούν κατευθείαν στην κατηγορία ή στην σελίδα που βρίσκετε το προϊόν. Αναζητήστε τα στο κείμενο της δημοσίευσης ή κάτω από την φωτογραφία στο σχόλιο μας.

Σε πολλές περιπτώσεις μπορείτε να βρείτε το κωδικό του προϊόντος δεξιά και κάτω της φωτογραφίας.

Εάν δεν το βρείτε, μπορείτε να το επιλέξετε μέσα από την σχετική κατηγορία που θα βρείτε στο κεντρικό μενού της σελίδας μας  (π.χ. δώρα για ζευγάρια, δώρα για γιατρό, δώρα για μητέρα, είδη γραφείου) ή μέσα από την μπάρα αναζήτησης γράφοντας το θέμα ή το είδος (π.χ. ζευγάρια, γιατρός, μητέρα, γραφείου, καρτελοθήκη.

Σε διαφορετική περίπτωση προτιμήστε την επικοινωνία μέσα από το messenger ή μέσω email στο [email protected] ή μέσα από την φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ στέλνοντας μας πάντα την φωτογραφία του προϊόντος που έχετε δει και ενδιαφέρεστε ώστε να σας ενημερώσουμε το συντομότερο.

Αν μετά την ενημέρωση θελήσετε να αποκτήσετε το είδος το είδος θα πρέπει να κάνετε την παραγγελία σας ΜΟΝΟ μέσα από το eshop μας στο www.artistegifts.gr, μιας και δεν δεχόμαστε παραγγελίες μέσω email, facebook, instagram ή και τηλεφωνικά.

 

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Η ARTISTEGIFTS για την μεταφορές των δεμάτων της εντός Ελλάδος και Κύπρο συνεργάζεται με την εταιρία ACS. Τα έξοδα αποστολής και οι χρόνοι αποστολής αφορούν δεματά μέχρι 2 κιλά.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ/ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ έως 2 κιλά

  • Περιοχη
    Χρονος αποστολης
    ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
    Αντικαταβολή
    ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
  • ΑΤΤΙΚΗ
    2-3 μέρες
    3€
    +2€
  • Hπειρωτική Ελλάδα
    2-4 μέρες
    4€
    +2€
    +3€
  • Νησιωτική Ελλάδα
    3-5 μέρες
    4€
    +2€
    +3€
  • Κύπρο
    5-10 μέρες
    8€
    Δεν υποστηρίζεται
  • Κύπρο express
    3-5 μέρες
    20€
    Δεν υποστηρίζεται
  • Η μεταφορά των δεμάτων ξεκινάει με την αποστολή μέσω email του αριθμού αποστολής. Για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση αφού έχετε λάβει τον αριθμό αποστολής, υπεύθυνή είναι η ACS Courier
  • Για να βρείτε τα πληρέστερα καταστήματα acs πατήστε εδώ
  • Ο χρόνος παράδοσης του αντικειμένου διακρίνεται ανάλογα με τον προορισμό και με έως τρεις -3- προσπάθειες παράδοσης.

Ποσό γρήγορα μπορώ να έχω την παραγγελία μου;

Όλα τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα και θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα, προετοιμασία και προστασία μέχρι να το παραλάβετε στα χεριά σας.

Ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας εξαρτάτε από την κατάσταση διαθεσιμότητας  του προϊόντος (πχ Άμεσα Διαθέσιμο) την επιπλέον επεξεργασία (πχ Χάραξη Μηνύματος, Συσκευασία Δώρου) καθώς και την περιοχή που θα γίνει η παραλάβει του δέματος σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι Άμεσα Διαθέσιμο τότε η προετοιμασία του μπορεί να χρειαστεί 1-3 εργάσιμες μέρες.

Τα προϊόντα που είναι σε διαφορετική κατάσταση από «Αμεσα Διαθέσιμα» συνοδεύουν και το ενδεικτικό χρόνο υλοποίηση τους (πχ. Κατόπιν παραγγελίας 5-10 μέρες)

Εάν έχετε επιλέξει και χάραξη ενδέχεται να καθυστερήσει επιπλέον μια μέρα.

Σε περιόδους μεγάλης ζήτησης όπως για παράδειγμα τα Χριστούγεννα ενδεχόμενος να υπάρχει καθυστέρηση στην παράδοση εξαιτιας του μεγάλου όγκου παραγγελιών που δεχόμαστε εμείς άλλα και η ACS Courier

Όλοι οι χρόνοι που αναφέρονται παραπάνω αφορούν τους χρόνους υλοποίησης και αποστολής στην courier και όχι παράδοσης.

Μπορεί να γίνει κάποια αλλαγή στο σχέδιο όπως μέγεθος ή χρώμα.

Όχι δεν μπορεί να γίνει αλλαγή στο σχέδιο. Αλλαγές μπορούν να γίνουν για πάνω από 10 τεμάχια εφόσον αυτό αφορά ειδική κατασκευή- επιχειρηματικό δώρο. Εάν επιθυμητέ μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα στο [email protected] ή μέσα από την φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

Όλες οι παραγγελίες γίνονται μέσω της ηλεκτρονική μας σελίδας.

Με αυτό το τρόπο διασφαλίζετε ότι δεν θα γίνει κάποιο λάθος σχετικά με το προϊόν ή το κείμενο που θέλετε να γράψετε.

Παρόλα αυτά ένα αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή θέλετε να λάβετε οποιαδήποτε πληροφορία για τα προϊόντα μας μπορείτε να επικοινωνήσετε από την φόρμα επικοινωνίας όπως και τηλεφωνικά στο 2110120941

Ποσό γρήγορα μπορώ να έχω την παραγγελία μου;

Όλα τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα και θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα, προετοιμασία και προστασία μέχρι να το παραλάβετε στα χεριά σας.

Ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας εξαρτάτε από την κατάσταση διαθεσιμότητας  του προϊόντος (πχ Άμεσα Διαθέσιμο) την επιπλέον επεξεργασία (πχ Χάραξη Μηνύματος, Συσκευασία Δώρου) καθώς και την περιοχή που θα γίνει η παραλάβει του δέματος σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι Άμεσα Διαθέσιμο τότε η προετοιμασία του μπορεί να χρειαστεί 1-3 εργάσιμες μέρες.

Τα προϊόντα που είναι σε διαφορετική κατάσταση από «Αμεσα Διαθέσιμα» συνοδεύουν και το ενδεικτικό χρόνο υλοποίηση τους (πχ. Κατόπιν παραγγελίας 5-10 μέρες)

Εάν έχετε επιλέξει και χάραξη ενδέχεται να καθυστερήσει επιπλέον μια μέρα.

Σε περιόδους μεγάλης ζήτησης όπως για παράδειγμα τα Χριστούγεννα ενδεχόμενος να υπάρχει καθυστέρηση στην παράδοση εξαιτιας του μεγάλου όγκου παραγγελιών που δεχόμαστε εμείς άλλα και η ACS Courier

Όλοι οι χρόνοι που αναφέρονται παραπάνω αφορούν τους χρόνους υλοποίησης και αποστολής στην courier και όχι παράδοσης.

Μπορώ να παραλάβω το δέμα μου από το κατάστημα σας;

Δυστυχώς το ΑrtisteGifts.gr ειναι διαδικτυακό κατάστημα και δεν γίνονται παραδόσεις από το την έδρα μας

Παραδόσεις γίνονται από το χώρο μας σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπως για παράδειγμα:

  1. Το προϊόν να είναι εξαιρετικά ευαίσθητο
  2. Όταν η παραγγελία είναι πάνω από 5 προϊόντα και μπορεί να υπάρχει πρόβλημα κατά την μεταφορά τους.
  3. Το προϊόν έχει υψηλό κόστος
  4. Έχει συμφωνηθεί συγκεκριμένος χρόνος παράδοσης.

Μπορώ να στείλω δώρο σε διαφορετική διεύθυνση;

Ασφαλώς και μπορείτε. Κατά την διαδικασία αγοράς και συγκρινόμενα στο στάδιο  συμπλήρωσης των στοιχείων σας, τσεκάρετε το πεδίο «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ» και συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής.

Προσοχή: Οι παραγγελίες με διαφορετικό παραλήπτη δεν μπορούν να γίνουν με τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής που μπορώ να επιλέξω;

  • Όλες οι αγορές μπορούν να πραγματοποιηθούν με Τραπεζική Κατάθεση, PayPal, Πιστωτική Κάρτα και με Αντικαταβολή.Δείτε αναλυτικά τους τρόπους πληρωμής ΕΔΩ
  • Όλες οι αγορές σας αποστέλλονται μέσω της εταιρίας ACS
  • Από το κόστος αποστολής δεν έχει καμία οικονομική ωφέλεια η artiste gifts
  • Σε περιόδους μεγάλης ζήτησης οι χρόνοι αποστολής και παράδοσης μπορεί να αυξηθούν κατά 1-2 μέρες.
  • Οι ενδεικτικές μέρες αποστολής αφορούν εργάσιμες μέρες.

Γιατί να γραφτώ στο ARTISTEGIFTS;

Με την εγγραφή σας στο ARTISTEGIFTS.gr θα έχετε καλύτερη παρακολούθηση της πορείας της παραγγελία σας μέσα site μας.

Πως μπορώ να ξέρω ότι έχω κάνει την παραγγελία μου ;

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα λάβετε email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Εάν μετά από 5 λεπτά δεν έχετε λάβει email ακολουθήστε τις παρακαλώ οδηγίες.

Ελέγξτε τα ανεπιθύμητα μηνύματα σας. Εάν είναι εκεί αλλάξτε την κατάσταση από ανεπιθύμητο σε επιθυμητό μήνυμα για να ενημερώνεστε άμεσα για την κατάσταση τις παραγγελία σας. Η αλλαγή αυτή είναι βασική σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας και θα πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Δεν βρίσκω την παραγγελιά μου. Τι πρέπει να κάνω;

Τρόπος 1: Επιλέγετε “Επικοινωνία” που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.Στην φόρμα επικοινωνίας επιλέγετε από την «Η επικοινωνία αφορά» την αιτιολογία «Σχετικά με την παραγγελία»

Τρόπος 2: Στείλτε το μήνυμα  σας  στο email [email protected] .

Τρόπος 3: Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2110120941(για καλύτερη εξυπηρέτηση προτιμήστε απογευματινές ώρες)

Τι μπορεί να συμβαίνει;

  1. Μπορεί να έχει ακυρωθεί η παραγγελία σας από το σύστημα.
  2. Μπορεί να μην έχει κατοχυρωθεί η παραγγελία σας.
  3. Μπορεί να έχετε βάλει λάθος email.

Μπορώ να παραλάβω το δέμα μου από το κατάστημα σας;

Δυστυχώς το ΑrtisteGifts.gr ειναι διαδικτυακό κατάστημα και δεν γίνονται παραδόσεις από το την έδρα μας

Παραδόσεις γίνονται από το χώρο μας σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπως για παράδειγμα:

  1. Το προϊόν να είναι εξαιρετικά ευαίσθητο
  2. Όταν η παραγγελία είναι πάνω από 5 προϊόντα και μπορεί να υπάρχει πρόβλημα κατά την μεταφορά τους.
  3. Το προϊόν έχει υψηλό κόστος
  4. Έχει συμφωνηθεί συγκεκριμένος χρόνος παράδοσης.

Έχει καθυστέρηση το δώρο μου. Τι πρεπει να κανω;

Εάν το προϊόν που έχετε επιλέξει ήταν Αμεσα Διαθέσιμο και μετά από διάστημα 3 εργάσιμων ημερών  δεν έχετε λάβει στα email σας (και στα ανεπιθύμητα) αριθμό αποστολής τότε επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε

Τρόπος 1: Επιλέξτε “ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ” που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας

  • Στην φόρμα επικοινωνίας επιλέγετε από την «Η επικοινωνία αφορά» την αιτιολογικά «Σχετικά με την παραγγελία»
  • Γράφετε στο πεδίο για την καθυστέρηση του δέματος σας.

Τρόπος 2: Στείλτε το μήνυμα  σας  στο email [email protected] γράφοντας

  1. Τον αριθμό παραγγελίας
  2. Το όνομα σας που έχετε δηλώσει
  3. Το τηλέφωνο σας έχετε δηλώσει

Τρόπος 3: Επικοινωνήστε μαζί μας στο (για καλύτερη εξυπηρέτηση προτιμήστε απογευματινές ώρες)

Μπορώ να στείλω δώρο σε διαφορετική διεύθυνση;

Ασφαλώς και μπορείτε. Στην φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων σας τσεκάρετε το πεδίο που γραφεί «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ» και συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής.

Προσοχή: Οι παραγγελίες με διαφορετικό παραλήπτη δεν μπορούν να γίνουν με τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή.

Η παραγγελία μου έχει ακυρωθεί. Τι συμβαίνει;

Εάν έχετε λάβει μήνυμα αμέσως μετά την αγορά σας  ότι έχει ακυρωθεί η παραγγελία σας, πιθανότατα να έχει απορριφθεί εάν η αγορά σας έχει γίνει με πιστωτική κάρτα.

Τι μπορεί να συμβαίνει;

  • Προσπαθήστε να κάνετε πάλι την αγορά σας. Εάν ακυρωθεί πάλι η παραγγελία σας ελέγξτε το υπόλοιπο της κάρτα σας ή επικοινωνήστε με την τράπεζα σας.
  • Ελέγξτε τα μηνύματα (και στα ανεπιθύμητα) σας καθώς μπορεί να έχετε λάβει κάποιο μήνυμα που θα αναφέρονται στους λογούς ακύρωσης της παραγγελία σας.
  • Ελέγξτε τα μηνύματα καθώς είναι πιθανό να σας έχουμε ζητήσει διευκρινίσεις για την παραγγελία σας και δεν έχετε απαντήσει για αρκετό καιρό. Σε αυτήν την περίπτωση απαντήστε στο ερώτημα μας και ζητήστε την ενεργοποίηση της παραγγελιάς
  • Έχετε επιλεξει πληρωμή με κατάθεση και δεν έχετε στείλει το αποδεικτικό κατάθεσης. Σε αυτήν την περίπτωση στείλτε μας το αποδεικτικό κατάθεσης στο ή μέσα από την φόρμα επικοινωνίας επιλέγοντας αιτιολογία “Αποστόλη αποδεικτικού πληρωμής σε τράπεζα”

 

Μπορώ να γράψω το δικό μου μήνυμα

Ναι γίνεται. Μπορείτε να γράψετε το δικό σας μήνυμα.

Ακολουθήστε τα βήματα:

  1. Σε κάθε προϊόν εμφανίζετε το πεδίο «Επιθυμείτε Χάραξη;»
  2. Αλλάξτε την κατάσταση του σε “Με χάραξη”
  3. Πληκτρολογήστε το δικό σας μήνυμα στην φόρμα που θα ανοίξει από κάτω.

Στην χάραξη μπορείτε να βάλετε και λογότυπο αρκεί η μορφή του αρχείου που θα μας στείλετε να είναι σε γραμμικό σχέδιο ή μεγάλη εικόνα για να μπορεί να γίνει η επεξεργασία.

Εάν θεωρείτε ότι θα πρέπει σε κάποιο σημείο του κειμένου να δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή σημειώστε το μέσα σε παρένθεση.

Προσοχή: Πάντα να ελέγχετε  την ορθογραφία και τον τονισμό του κειμένου. Μην γράφετε με κεφάλαια γράμματα εάν δεν είναι απαραίτητο.

Μπορώ να βάλω το λογότυπο της εταιρίας μου.

Ναι μπορείτε να βάλετε και λογότυπο αρκεί η μορφή του αρχείου που θα μας στείλετε να είναι σε γραμμικό σχέδιο ή μεγάλη εικόνα για να μπορεί να γίνει η επεξεργασία.

Έχω παραλάβει μήνυμα με λάθος χάραξη τι πρέπει να κάνω

Εαν η χάραξη αφορά πλακέτα

Eάν η λάθος χάραξη οφείλετε σε εμάς τότε:

  1. Πατήστε επικοινωνία που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδα μας
  2. Επιλέξτε από την φόρμα επικοινωνίας την αιτιολογία «σχετικά με παραγγελία»
  3. Επισύναπτε φωτογραφία με το δελτίο παραγγελίας που έχετε λάβει ως email επιβεβαίωσης στο στο email σας.

Ή μπορείτε να μας στείλετε φωτογραφίες και το δελτίο παραγγελίας το email [email protected]

  1. τον αριθμό παραγγελίας
  2. το όνομα σας που έχετε δηλώσει
  3. το τηλέφωνο σας έχετε δηλώσει
  4. email που έχετε δηλώσει

Εφόσον το λάθος είναι δικό μας

θα σας στείλουμε άμεσα καινούρια με δικά μας τα έξοδα αποστολής για να την αντικαταστήσετε (συστήνεται εάν το θέλετε άμεσα) ή να μας το επιστρέψετε και σας στείλουμε ένα καινούριο.

Εάν το λάθος οφείλετε σε εσάς.

Μπορούμε να σας στείλουμε μια καινούρια αλλά θα επιβαρυνθείτε το κόστος της πλακέτας και  τα μεταφορικά

Εάν η χάραξη είναι πάνω στην μεταλλική επιφάνεια του προϊόντος.

Για λάθος δικό μας ισχύει ότι και με την πλακέτα. Δηλαδή ισχύει πλήρη κάλυψη και αντικατάσταση του με νέο προϊόντος από εμάς.

Εάν το λάθος οφείλετε σε εσάς. Εάν η χάραξη είναι επάνω στην μεταλλική επιφάνεια του αντικειμένου πιθανότατα να μην μπορεί να διορθωθεί. Εάν γίνεται τότε κατόπιν συνεννόησης θα πρέπει να επιβαρυνθείτε την διόρθωση και την χάραξη του αντικειμένου.

Αποστολές εξωτερικό

Εάν το προϊόν έχει σταλεί στο εξωτερικό και το λάθος οφείλετε σε εμάς θα να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας (κόστος αποστολής, κόστος επιστροφής σε εμάς , κόστος προϊόντος) αμέσως μετά την παραλάβει του προϊόντος και κατόπιν συνεννόησης για το κόστος επιστροφής.

Έχω στείλει την παραγγελία αλλά θέλω να αλλάξω το μήνυμα μου.

Μπορείτε να αλλάξετε το μήνυμα σας εντός 3 ωρών από την ώρα που θα κάνετε την παραγγελία.

Πως μπορείτε να το κάνετε

Τρόπος 1: Επιλέγετε “επικοινωνία” που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας

  1. Στην φόρμα επικοινωνίας επιλέγετε από την «Η επικοινωνία αφορά» την αιτιολογία “Αλλαγή χάραξης”
  2. Επιλέγετε την παραγγελία
  3. Γράφετε στο πεδίο «το μήνυμα σας» το νέο μήνυμα σας και σε παρένθεση το προϊόν που αφορά.

Τρόπος 2: Στείλτε το νέο μήνυμα σας  στο email [email protected] γράφοντας

  1. τον αριθμό παραγγελίας
  2. το όνομα σας που έχετε δηλώσει
  3. το τηλέφωνο σας έχετε δηλώσει
  4. το προϊόν που θέλετε να κάνετε την αλλαγή του μηνύματος. (σε περίπτωση που έχετε επιλέξει πάνω από ένα προϊόν.)

Εχω ολοκληρώσει την παραγγελία μου αλλά αποφάσισα μετέπειτα ότι θέλω σε ένα προϊόν να συμπεριλάβω και μήνυμα

Μπορείτε να προσθεσετε το μήνυμα σας εντός 3 ωρών από την ώρα που θα κάνετε την παραγγελία.

Πως μπορείτε να το κάνετε

Τρόπος 1

Επιλέγετε επικοινωνία που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας

  1. Στην φόρμα επικοινωνίας επιλέγετε από την «Η επικοινωνία αφορά» την αιτιολογία αλλαγή χάραξης
  2. Επιλέγετε την παραγγελία
  3. Δηλώστε ότι θέλετε να προσθέσετε χάραξη με μήνυμα και ότι αποδέχεστε το επιπλέον κόστος της πλακέτας (το πόσο θα το βρείτε στις πληροφορίες μέσα στο προϊόν)
  4. Γράφετε στο πεδίο «το μήνυμα σας» και σε παρένθεση το προϊόν που αφορά.

Τρόπος 2 στείλτε το νέο μήνυμα σας  στο email [email protected] γράφοντας

  1. Τον αριθμό παραγγελίας
  2. Το όνομα σας που έχετε δηλώσει
  3. Το τηλέφωνο σας έχετε δηλώσει
  4. Το προϊόν που θέλετε να προσθέσετε την χάραξη. (σε περίπτωση που έχετε επιλέξει πάνω από ένα προϊόν.)
  5. Δηλώστε ότι θέλετε να προσθέσετε χάραξη με μήνυμα και ότι αποδέχεστε το επιπλέον κόστος της πλακέτας (το πόσο θα το βρείτε στις πληροφορίες μέσα στο προϊόν)

Πόσοι χαρακτήρες πρέπει να έχει το κείμενο;

Στην πλειοψηφία των αντικειμένων μας το ιδανικό είναι 150 με 200 χαρακτήρες.

Σε περίπτωση που θα υπάρχει πρόβλημα με το μήνυμα σας θα σας ενημερώσουμε μέσω email για την αλλαγή του μηνύματος σας.

Προσοχή: Ελέγξτε ότι έχετε λάβει την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Με αυτό το τρόπο επιβεβαιώνετε ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα στην επικοινωνία μας σε περίπτωση προβλήματος. Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει τέτοια ενημέρωση ελέγξτε τα ανεπιθύμητα μηνύματα σας. Εάν δεν έχετε λάβει μήνυμα τότε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2110120941

Tips: Σε πολλά από τα προϊόντα μας υπάρχουν παραδείγματα χάραξης. Από εκεί μπορείτε να έχετε μια εικόνα για την εμφανίσει του μηνύματος σας καθώς και το  πλήθος των χαρακτήρων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Ποσό κοστίζει η χάραξη;

Το κόστος της χάραξης διαφέρει από αντικείμενο σε αντικείμενο. Το κόστος θα το βρείτε επιλέγοντας την επιλογή χάραξη στην σελίδα που βρίσκετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει.

Μπορώ να βάλω δυο πλακέτες σε ένα προϊόν;

Μπορείτε αλλά δεν συστήνεται για όλα τα αντικείμενα. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να σας επισημάνουμε ότι το κόστος της χάραξης διπλασιάζετε, εάν το επιθυμητέ θα πρέπει να μας στείλετε email ότι αποδέχεστε το επιπλέον κόστος.

Μπορώ χρησιμοποιήσω καλλιγραφική ή αλλη γραμματοσειρά;

Ναι γίνεται αλλά δεν το συστήνουμε. Το μήνυμα θα το αναλάβουν έμπειροι γραφίστες οπού έχουν άμεση αντίληψη για την τελική εμφάνιση του μηνύματος σας στο προϊόν.

Μπορώ να βάλω σύμβολα στο κείμενο μου.

Ναι αλλά θα πρέπει να είναι μονόχρωμα και να υποστηρίζονται με text font.

Σας παραθέτουμε μερικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε

❤★♛♚✔✉☞☜☺✈♬♫✞✿☀☁♣♦♥♠Ⅰ Ⅱ Ⅲ Ⅳ Ⅴ Ⅵ Ⅶ Ⅷ Ⅸ Ⅹ ▶ ➤ ✤ ♂ ♀  ♈︎♉︎ ♊︎♋︎♌︎♍︎♎︎♏︎♐︎♑︎♒︎♓︎

Πως είναι η ιδανική διάταξη ενός κειμένου χαραξης

Στο κείμενο σας μπορείτε να γράψετε και να διαμορφώσετε όπως θέλετε. Παρόλα αυτά καλό είναι να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες

Υπολογίστε το κείμενο σας να είναι max 4 γραμμές εάν η βάση του αντικείμενο το επιτρέπει. Αυτό μπορείτε να το καταλάβετε από τα παραδείγματα που συνήθως υπάρχουν στην σελίδα που βρίσκετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει.

Μην χρησιμοποιείτε μεγάλα κείμενα. Προσπαθήστε το κύριο κείμενο σας να είναι δυο γραμμές μέχρι 100 χαρακτήρες (2 γραμμές)

3η γραμμή χρησιμοποιήστε την για το όνομα σας ή για την ευχή σας.

4η γραμμή για την ημερομηνία (επέτειος, αποφοίτηση, τρέχουσα ημερομηνία)

Συσκευασία – Χάραξη

Συσκευασία δώρου με αμπαλάζ

  • Η συσκευασία δώρου με αμπαλάζ περιλαμβάνει σκληρό χειροποίητο κουτί δεμένο με κορδέλες. Για την αποστολή του το δώρο προστατεύετε με φυσαλίδα και τοποθετείτε σε ειδική σακούλα αποστολής. </li class=”disc”>
  • Η φωτογραφία είναι ενδεικτική καθώς το κουτί διαφέρει σε μέγεθος από προϊόν σε προϊόν.
  • Το χρώμα του κουτιού είναι μπεζ και το χρώμα της κορδέλας διαφέρει ανά προϊόν και περίσταση.

Συσκευασία δώρου

    • Η συσκευασία δώρου περιλαμβάνει σκληρό χειροποίητο κουτί. Για την αποστολή του το δώρο προστατεύετε με φυσαλίδα και τοποθετείτε σε ειδική σακούλα αποστολής.

 

  • Η φωτογραφία είναι ενδεικτική καθώς το κουτί διαφέρει σε μέγεθος από προϊόν σε προϊόν.

Χάραξη σε πλακέτα

    • Η πλακέτα είναι από ακριλικό υλικό με μεταλλική επιφάνεια.

 

    • Στην πλακέτα μπορεί να γραφτεί το δικός σας προσωπικό μήνυμα.

 

  • Το μέγεθος της πλακέτας και των χαρακτήρων που μπορείτε να γράψετε διαφέρει από προϊόν σε προϊόν.

Μεταλλική χάραξη

    • Η χάραξη γίνεται απευθείας επάνω στο προϊόν

 

    • Στην χάραξη μπορεί να γραφτεί το δικός σας προσωπικό μήνυμα.

 

    • Το μέγεθος της χάραξης και των χαρακτήρων που μπορείτε να γράψετε διαφέρει από προϊόν σε προϊόν.

 

  • Η χάραξη αυτή μπορεί να γίνει μόνο σε επιλεγμένα προϊόντα.

Μπορεί να σταλεί σε Κύπρο;

Ναι μπορεί να σταλεί στην Κύπρο.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ/ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ έως 2 κιλά

  • Περιοχη
    Χρονος αποστολης
    ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
    Αντικαταβολή
    ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
  • ΑΤΤΙΚΗ
    2-3 μέρες
    3€
    +2€
  • Hπειρωτική Ελλάδα
    2-4 μέρες
    4€
    +2€
    +3€
  • Νησιωτική Ελλάδα
    3-5 μέρες
    4€
    +2€
    +3€
  • Κύπρο
    5-10 μέρες
    8€
    Δεν υποστηρίζεται
  • Κύπρο express
    3-5 μέρες
    20€
    Δεν υποστηρίζεται

Μπορεί να σταλεί στο εξωτερικό;

Ναι, μπορεί να σταλεί στο εξωτερικό.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής που μπορώ να επιλέξω

  • Όλες οι αγορές μπορούν να πραγματοποιηθούν με Τραπεζική Κατάθεση, PayPal, Πιστωτική Κάρτα και με Αντικαταβολή.Δείτε αναλυτικά τους τρόπους πληρωμής ΕΔΩ
  • Όλες οι αγορές σας αποστέλλονται μέσω της εταιρίας ACS
  • Από το κόστος αποστολής δεν έχει καμία οικονομική ωφέλεια η artiste gifts
  • Σε περιόδους μεγάλης ζήτησης οι χρόνοι αποστολής και παράδοσης μπορεί να αυξηθούν κατά 1-2 μέρες.
  • Οι ενδεικτικές μέρες αποστολής αφορούν εργάσιμες μέρες.

Μπορώ να στείλω δώρο σε διαφορετική διεύθυνση;

Ασφαλώς και μπορείτε. Κατά την διαδικασία αγοράς και συγκρινόμενα στο στάδιο  συμπλήρωσης των στοιχείων σας, τσεκάρετε το πεδίο «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ» και συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής.

Προσοχή: Οι παραγγελίες με διαφορετικό παραλήπτη δεν μπορούν να γίνουν με τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή.

Το καλάθι μου